سرگرمی توپ اسکای

سرگرمی توپ اسکای

داستان طنز پاورپونت و موزیک
سرگرمی توپ اسکای

سرگرمی توپ اسکای

داستان طنز پاورپونت و موزیک

کد آهنگ نگران منی از مرتضی پاشایی ماه عسل


بعد بیا بالا صفحه نخست رو بزن مطالب صفحه اول سی تا می باشد.

حکایت قاطر و زن کشاورز


مرد کشاورزی یک زن نق نقو داشت که از صبح تا نصف شب در مورد چیزی شکایت می کرد. تنها زمان آسایش مرد زمانی بود که با قاطر پیرش در مزرعه شخم می زد.

یک روز، وقتی که همسرش برایش ناهار آورد، کشاورز قاطر پیر را به زیر سایه ای راند و شروع به خوردن ناهار خود کرد. بلافاصله همسر نق نقو مثل همیشه شکایت را آغاز کرد. ناگهان قاطر پیر با هر دو پای عقبی لگدی به پشت سر زن و در دم کشته شد.

در مراسم تشییع جنازه چند روز بعد، کشیش متوجه چیز عجیبی شد.

هر وقت یک زن عزادار برای تسلیت گویی به مرد کشاورز نزدیک می شد، مرد گوش می داد و به نشانه تصدیق سر خود را بالا و پایین می کرد، اما هنگامی که یک مرد عزادار به او نزدیک می شد، او بعد از یک دقیقه گوش کردن سر خود را به نشانه مخالفت تکان می داد.

پس از مراسم تدفین، کشیش از کشاورز قضیه را پرسید.

کشاورز گفت:

خوب، این زنان می آمدند چیز خوبی در مورد همسر من می گفتند، که چقدر


خوب بود، یا چه قدر خوشگل یا خوش لباس بود، بنابراین من هم تصدیق می کردم.

کشیش پرسید، پس مردها چه می گفتند؟

کشاورز گفت:

آنها می خواستند بدانند که آیا قاطر را حاضرم بفروشم یا نه؟...........

حکایت ملا و قاضی

یک روز یک نفر سر بگو مگو به ملا نصر الدین سیلی میزنه، ملا هم اونو به دادگاه می کشه و دیّه ی سیلی رو می خواهد.

قاضی از مرد می خواهد که یک سکه به ملا بده. مرد به بهانه ی آوردن سکه از دادگاه فرار میکنه. ملا که متوجه فرار اون میشه، یه سیلی در گوش قاضی می خوابونه و به قاضی میگه: وقتی اومد ، سکّه رو خودت بردار.

مصرف زیاد شیر و لبنیات

  محققان سوئدی می گویند، مصرف زیاد شیر و لبنیات از شکستگی استخوان جلوگیری نمی کند و حتی می تواند باعث افزایش آمار مرگ و میر شود.

به گزارش روزنامه خراسان به نقل از سایت هلث نیوز ، برخی از انواع قند موجود در شیر می تواند التهاب را که به سلول های بدن آسیب می رساند، افزایش دهد. هر چند محققان می گویند، قبل از این که توصیه کنند که مردم میزان مصرف شیر را محدود کنند، نیاز به تحقیق بیشتر دارند. زنانی که روزانه لبنیات زیادی مصرف می کنند، نسبت به زنانی که شیر کمتری مصرف می کنند، ۲ برابر بیشتر در معرض خطر مرگ قرار دارند. شیر حاوی ویتامین C و D لازم برای تقویت استخوان است و مصرف آن برای کاهش خطر شکستگی استخوان توصیه می شود.

هرچند که نتایج متضادی درباره خواص شیر در دهه های اخیر به دست آمده است؛ برخی از این بررسی ها نشان می دهد که مصرف شیر از بروز حمله قلبی و سکته پیشگیری می کند اما نتایج بررسی دیگری خلاف آن را نشان می دهد.

در بررسی انجام شده درخصوص مصرف میزان بالای قند لاکتوز و گالاکتوز شیر، گروه تحقیقاتی سوئدی، دریافت که این قندها با آسیب دیدگی سلول ها، تضعیف شدن سیستم ایمنی و پیری زودرس در نمونه های آزمایشگاهی ارتباط دارد.

نتایج بررسی ۲۰ ساله روی بیش از ۶۱ هزار زن و ۴۵ هزار مرد سوئدی درخصوص مصرف شیر، ماست و پنیر، نشان داد، زنانی که شیر بیشتری مصرف می کردند، با کاهش خطر شکستگی استخوان مواجه نبودند، اما نکته دیگر در تحقیقات این بود که مصرف ماست و پنیر نسبت به شیر با کاهش میزان مرگ و میر و شکستگی استخوان به ویژه در زنان مربوط است.

درنهایت باز هم به توصیه ساده در طب اسلامی می رسیم که می فرماید: بخورید و بیاشامید اما اسراف نکنید. آنچه یادآوری آن ضروری است این است که زیاده روی در مصرف خوراکی های مفید هم توصیه نشده است.

سیما بینا گفت هیچ وقت از ایران مهاجرت نکردم

سیما بینا از شهر خوسفِ خراسان و از دل خانواده‌ای اهل ذوق و هنر برآمده. همین وابستگی به مهد موسیقی مقامی در انتخاب و ادامه مسیر حرفه‌ای‌اش نقشی بسزا داشته. مساله مهم اما، مهاجرت به تهران و ورودش به رادیو بود. همنشینی با استادان موسیقی کلاسیک ایرانی باعث شد

اخبار,اخبار فرهنگی ,سیما بینا

ادامه مطلب ...

والپیپیر زیبا

سیو کن کامل می بینی





http://www.bing.com/az/hprichbg/rb/ThailandPumpkins_ROW13415897900_1366x768.jpg




http://www.bing.com/az/hprichbg/rb/RingNeckedPheasant_ROW9113350936_1366x768.jpg


http://www.bing.com/az/hprichbg/rb/DehesadelMoncayoNP_ROW13209753107_1366x768.jpg

عاقبت زرنگی

داستان پندآموز,داستان,داستاهای آموزنده

بعد داستان آهنگ های قدیمی جالب اضافه شد :

داستان پندآموز:

عتیقه‌ فروشی در روستایی به منزل رعیتی ساده وارد شد. دید کاسه‌‌ای نفیس و قدیمی دارد که در گوشه‌ای افتاده و گربه‌ای در آن آب می‌خورد.



 با خود گفت اگر قیمت کاسه را بپرسد رعیت ملتفت می‌شود و قیمت گرانی بر آن می‌نهد. پس رو به رعیت کرد و گفت: عموجان چه گربه قشنگی داری؛ حاضری آن را به من بفروشی؟


 رعیت گفت: چند می‌خری؟


 - یک درهم.


 رعیت گربه را گرفت و به دست عتیقه‌فروش داد و گفت: خیرش را ببینی.


 عتیقه‌فروش پیش از خروج از خانه قیافه خونسردی به خود گرفت و گفت: عموجان این گربه ممکن است در راه تشنه‌ شود، بهتر است کاسه آب را هم به من بفروشی.


 رعیت گفت: قربان؛ من به این وسیله تا به حال پنج گربه فروخته‌ام. آن کاسه، فروشی نیست....


...............................................................................................................................................


در ادامه ببین 

ادامه مطلب ...

کاریکاتور گرانی

میگن تو بازار تهرون تمساح فروخته میشه!!!!!!!!